Feliratkozás
1. Hogyan regisztrálhatok a Juglo ügyfeleként?
A következő lépésekkel regisztrálhat ügyfélként a Juglo-ra
- Kattintson a "Saját fiók" elemre a keresősáv mellett
- Válassza a 'Regisztráció most' lehetőséget
- Adja meg nevét, e-mail címét, telefonszámát és jelszavát (Ha a legfrissebb kedvezményekről és a legjobb ajánlatokról szeretne tájékoztatást, feltétlenül kattintson a Hírlevelek iratkozzon fel és jelölje be)
- Kattintson a Register gombra
- Sikeresen regisztrált ügyfélként
Alternatív lehetőség az lenne, ha a közösségi médiafiókok segítségével közvetlenül bejelentkezhet az ikonra kattintva. A Juglo csak az Ön nevét és e-mail címét gyűjti össze, és azonnal regisztrálja Önt ügyfélként.
2. Hogyan állíthatom vissza a Juglo-fiókom jelszavát?
A jelszó visszaállításához kattintson a "Fiókom" elemre, majd válassza a "Bejelentkezés" lehetőséget. Ezután kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" opciót a képernyő alján. Írja be e-mail címét a Jelszó visszaállítása képernyőn.
E-mailt fog kapni a Juglótól egy jelszó-visszaállító linkkel. Kattintson a Juglo jelszó alaphelyzetbe állításának megnyitásához, és ez a Juglo jelszó visszaállítás oldalára vezet, ahol új jelszót adhat meg a fiókjához.
3. Hogyan adhatok hozzá új szállítási címet a számlámhoz?
- Így adhat hozzá új kézbesítési címet Juglo-fiókjához
- Jelentkezzen be a hitelesítő adatok megadásával
- Kattintson a "Saját fiók" gombra. Megtalálja a „Profil részletei” lehetőséget
- Ha rákattint, a felhasználói fiók információs oldalára jut. Görgessen lefelé a 'Szállítási cím' megkereséséhez. Távolítsa el korábbi adatait, és adja hozzá a frissített kézbesítési címet
- Kattintson a Mentés gombra.
Rendelés elhelyezése
1. Hogyan adhatok le megrendelést a Juglóról?
Kövesse az alábbi lépéseket egy termék megvásárlásához a Juglón:
- Kattintson a kívánt termékre, és válassza ki specifikációit és mennyiségét.
- Kattintson a Kosárba , majd a Kijelentkezés lehetőségre.
- Most kattintson a Folytatás a fizetéshez gombra
- Adja meg szállítási címét. Győződjön meg róla, hogy megerősítette nevét, telefonszámát és számlázási módját.
- Fogadja el a feltételeket
- Kattintson a "Megrendelés" gombra
2. Felszámít-e a Juglo szolgáltatási díjat a vásárlóktól?
A Juglo nem számít fel szolgáltatási díjat a vásárlóitól. Csak a termékéért kell fizetnie.
3. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre a Juglóban?
Jelenleg két szállítási mód áll rendelkezésre a Juglóban. Ezek
- Juglo teljesítése
- Szállító általi teljesítés
4. Hogyan lépjek kapcsolatba az eladóval a termék megvásárlása előtt?
Ha többet szeretne megtudni a termékről, egyszerűen rákattint a termékre, és a szállító neve alatt megtalálja a „ Kérdezzen ” lehetőséget.
5. Milyen kérdéseket tehetek fel eladómnak?
Bármilyen termékalapú kérdést vagy kérdést tehet fel a termék garanciájával, specifikációival stb. Kapcsolatban. Azonban nem tanácsos megosztani az elérhetőségeket, megsértő vagy sértő nyelvhasználattal vagy lényegtelen információkkal.
6. Hogyan kell meghatározni a legkelendőbb terméket egy bizonyos termékhez?
A Juglo hatékony minősítési és felülvizsgálati rendszerrel rendelkezik az ügyfelek megkönnyítése érdekében. Most kiértékelhetik a legkedvezőbb terméket preferált termékeik számára, és megrendelhetnek náluk.
7. Mennyi a Juglo megrendelésének várható szállítási ideje?
A Juglóban büszkék vagyunk a gyors szállítási időszakra. A Juglo másnapi szállítást kínál minden hétfőtől péntekig 13 óráig beérkező megrendelésre.
8. Mit tegyek, ha technikai nehézségeket tapasztalok a Juglóban?
A Juglo csapatának ügyfélszolgálati képviselői mindig rendelkezésre állnak, hogy eligazítsák Önt, ha ybármilyen technikai nehézséggel kell szembenéznie. Vagy létrehozhat jegyet itt, vagy e-mailt küldhet a Kapcsolatfelvétel űrlap segítségével.
9. Mi a különbség a Juglo általi (FBJ) és a Szállítói (FBV) teljesítés között?
A Juglo általi teljesítés arra utal, amikor a terméket a Juglo teljesítési központ készletében tárolják. A terméket a Juglo csomagolja és szállítja, és az eladó egyszerűen nyomon követheti a folyamatot a nyomkövető rendszer segítségével
Az eladó általi teljesítés az, amikor az eladó felsorolja a termékeket a Juglón, és a szállítástól a raktározásig mindent egyedül kezel.
10. Hogyan tudom megtudni a termék jótállási adatait a vásárlás előtt?
A Juglo önmagában nem vállal garanciát a termékekre. Mindazonáltal bármikor közvetlenül kapcsolatba léphet az eladóval, és megkérdezheti, hogy az általa kínált termékre van-e garancia.
Lemondások / visszatérítések / pótlások
1. Mennyi ideig kell visszatérítést kérnem?
A Juglo általi teljesítés visszatérítési ideje 30 nap a vásárlás dátumától számítva, amelyben visszatérítést vagy cserét igényelhet. Abban az esetben, ha a Szolgáltató teljesítése alatt vásárol, megvan a visszaküldési időszak, amelyet az eladó határoz meg.
2. Meg kell-e fizetnem a szállítási költségeket, ha visszaküldök egy terméket?
Nem, nem kell szállítási díjat fizetnie, ha a termék cseréjét kéri, vagy visszaküldi, ha sérült vagy nem alkalmas eladásra.
3. Visszaküldhetem vagy kicserélhetem-e a tételeimet a visszatérési időszak lejárta után?
Nem, a visszaküldési időszak lejárta után nem kérhet visszatérítést vagy visszatérítést.
4. Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre a Juglón?
Jelenleg Juglo engedélyezi a COD-t.
5. Vissza kell-e küldenem az összes terméket a megrendelésemben, ha problémát találok egyetlen termékkel?
Nem, nem kell minden terméket visszaküldenie. Egyszerűen visszaküldheti azt a terméket, amellyel problémát talál.
Ügyfélszolgálat és kedvezmények
1. Hogyan fordulhatok az ügyfélszolgálathoz kérdéseim miatt?
A jegy létrehozásával itt léphet kapcsolatba az ügyfélszolgálattal .
2. Hogyan szerezhetek információkat a Juglón elérhető legújabb kedvezményekről és promóciós kódokról?
Bármikor feliratkozni Juglo Levelezőlistájára hozzáadásával e-mail címét az előfizetési doboz a kezdőlap.
3. Hogyan kell hozzáadni a promóciós kódot?
Hozzáadhatja a promóciós kódot a Pénztár oldalon. A promóciós kód hozzáadásának lehetősége a Checkout oldal jobb oldalán, a Megrendelés összefoglaló alatt jelenik meg. Írja be a promóciós kódot, és kattintson az " Alkalmaz " gombra az aktiválásához és a megrendelés kedvezményeinek megszerzéséhez.
4. Használhatok egynél több promóciós kódot a megrendelésemhez?
Nem, minden megrendeléshez csak egy promóciós kódot használhat.
5. A promóciós kódom eldobásra kerül, ha megrendelésemet lemondtam vagy visszaküldtem?
Nem, a promóciós kódot visszaküldik, ha megrendelését törölnék. A promóciós kód érvényessége azonban változatlan marad, ezért mindenképpen használja azt abban az időszakban, amikor még érvényes.
Eladó
1. Hogyan regisztrálhatom magam a Juglo szállítójaként / eladóként?
A "Legyen eladó" lehetőségre kattintva regisztrálhatja magát eladónak. Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja cége nevét, keresztnevét, vezetéknevét, e-mail címét és telefonszámát az ellenőrzéshez. Kattintson az elküldés gombra, és csapatunk 12 órán belül jóváhagyja Önt az e-mail ellenőrzés után. Ez ennyire egyszerű!
2. Mennyi díjat kell fizetnem azért, hogy a Juglóban eladó / eladó legyek?
Egyik sem! A Juglo nem számít fel havi vagy éves díjat a szállítóktól. Minden megrendelés után 0% jutalékot fizet a Juglo-nak. Így nem fizet nekünk semmit, még akkor sem, ha elad!
3. Milyen előnyökkel jár a Juglóban történő értékesítés?
A Juglo hisz a szilárd háttér-támogatásban és az ügyfelek elégedettségében. Nálunk esélyt kap arra, hogy növelje nyereségét, kevesebb hirdetési díjat fizetjen, ingyenesen elindítsa online üzleti tevékenységét és minél több ügyfelet szerezzen - több eladást!
4. Hogyan tölthetek fel termékeket a Juglo-ra?
Kövesse ezeket a lépéseket a termékek feltöltéséhez a Juglo-ra
1. lépés: Válassza ki a termékek opciót a Termékek legördülő menüből.
2. lépés: A droA p-over menü két lehetőséget mutat meg
- Egyetlen termék feltöltése
- Tömeges termékfeltöltés
Ha egyetlen terméket szeretne feltölteni, kattintson az „Egy termék feltöltése” elemre, és manuálisan adja hozzá az egyes listákra vonatkozó információkat, például:
- Termék neve
- A termék kategóriája
- A termék ára
- A termék leírása
- Kép a termékhez
Ha azt szeretné, hogy termékei a kirakatban jelenjenek meg, akkor az „Állapot” értéket állítsa aktívra. (Ha hozzá akarja adni a termék variációit, állítsa „Disabled” -ként, és adja hozzá először a szolgáltatásokat, majd a funkciók variációit, majd később térjen vissza, hogy beállítsa „Active” -ként.)
3. lépés: Adjon hozzá UPC / EAN kódot a termékéhez, amelyet a termék egyedi azonosítójaként fog használni. Automatikus kód hozzárendeléséhez használják ugyanannak a listának a variációihoz is.
4. lépés: Ha kedvezményt szeretne felajánlani, akkor megemlítheti a „listaárat”, amely kisebb, mint a termék „ára” . Ellenkező esetben említse meg ugyanazt az árat, vagy hagyja üresen a helyet.
5. lépés: Hozzáadhat meta leírást és metacímkéket a SEO fül használatával, kedvezményeket adhat hozzá a mennyiségi kedvezmény fül használatával, és testreszabhatja termékeit úgy, hogy az üzletekbe felveszi őket a kiegészítők fülön található kiegészítők segítségével.
6. lépés: Kattintson a "Létrehozás" lehetőségre a termékoldal végén a termék mentéséhez.
Ha tömeges terméklistát szeretne feltölteni, kattintson a "Tömeges termékfeltöltés" gombra, és töltsön fel CSV-fájlt a terméklisták tömeges feltöltéséhez.
5. Hogyan adhatok hozzá variációkat és szolgáltatásokat a termékemhez?
Több változat hozzáadása a termékéhez:
- Hozzon létre egy terméket „Letiltva” állapotban .
- A termék létrehozása után a „Termék szerkesztése” oldalon lépjen a „Jellemzők” fülre
- Válassza ki a listájának megfelelő variációkat, szolgáltatásokat és specifikációkat
- Kattintson a Mentés gombra.
- Térjen vissza a Változatok fülre, használja a Meglévő termékeket, vagy Hozzon létre új termékeket a kiválasztott funkciókkal
- Állítsa be az egyes változatok árait és elérhető mennyiségét
- Mentés
- Térjen vissza a termékszerkesztő oldalra, módosítsa a termék állapotát „Aktív” értékre
- Mentse a módosításokat
6. Mi a minimális és maximális rendelési mennyiség?
- Minimális rendelési mennyiség: a vásárlók által egyszerre megvásárolható elemek minimális száma.
- Maximális rendelési mennyiség: a vásárlók által egyszerre megvásárolható tételek maximális száma.
7. Milyen formátumú és méretű képeket támogat a termék?
A képek nem haladhatják meg a 2 MB-ot. A támogatott formátumok: JPEG, GIF és PNG.
8. Mik az „Opciók beállításai” és hogyan használják őket?
Az Opciók beállításai lehetővé teszik a termékek megjelenítéséhez szükséges beállítások és beállítások testreszabását, és kivételek létrehozását a termékek számára.
Opciók típusa: Kiválaszthatja, hogyan jelenjenek meg és hogyan működjenek a termék opciói és változatai a kirakaton:
- Egyidejű: Az ügyfelek önállóan és bármilyen sorrendben választhatják az egyes lehetőségek változatát.
Példa:
Kék kicsi, piros nagy, kék közepes - Szekvenciális: Az opciókat és variánsokat egymás után választják ki, adott sorrendben Kék Kis, Kék Közepes, Kék Nagy
Kivétel típusa: kiválaszthatja a termék opció típusát kivételek:
- Tiltott: adja meg a Tiltott kombinációkat az Opciók lapon. Az ügyfelek nem vásárolhatnak terméket, ha az opcióváltozatok tiltott kombinációját választják.
- Engedélyezett: adja meg az Engedélyezett kombinációkat az Opciók lapon. Az ügyfelek csak ezeket az opcióváltozatok kombinációit választhatják ki.
9. Mit jelent a listaár?
A listaár egy olyan opció, amelyet akkor kínálunk, ha kedvezményt akarunk nyújtani egy termékre. Ha a termék áránál alacsonyabb listaárat állít be, akkor a termékhez egy Kedvezmény címke jelenik meg.
10. Mit jelent a „Készleten” kifejezés?
A készlet a készleten lévő termékek számát jelenti. Az opcióban említse meg a készletében lévő termékek teljes számát.
11. Mit jelent a „Zero Price Action” és hogyan állíthatom be?
- A nulla árművelet arra utal, hogy mit kell tenni, ha a termék árát nulla értékre állítják, ez mikor
- Az ügyfél azt akarja elérni, hogy az emberek hozzáadják a saját árát, például régi vagy használt termékeket.
- A termék a cha kategóriába tartozikadomány okai
- Az ügyfél véletlenül vagy valamilyen más okból nulla értékre tette az árat.
Ha rákattint az opcióra, észreveszi, hogy három lehetőséget kínál:
- Ne engedje, hogy az ügyfelek felvegyék a terméket a kosárba: Ez az opció nem teszi lehetővé az ügyfeleknek, hogy a terméket kosárba helyezzék vagy megrendelést adjanak
- Engedélyezi az ügyfeleknek, hogy felvegyék a terméket a kosárba: Ez az opció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy felvegyék a termékeket a kosárba, és megrendelhessenek
- Kérje meg az ügyfeleket, hogy adják meg az árat: az ügyfelek meglátják egy beviteli mezőt, és megadhatják azt az árat, amelyet hajlandóak fizetni a termékért. Az eladó értesítést kap az ügyfelek által kiválasztott árról.
12. Mit jelentenek a „Készlet” opciói?
Nyomon követés opciókkal: ha az opcióval történő nyomon követés beállítását állítja be, akkor a változatok egyes kombinációihoz külön-külön kell beállítania a készleten lévő termékek számát. Így, ha a lista egyik változata elkelt, továbbra is ugyanazt a listát használhatja
- Nyomon követés opciók nélkül: Nem kell minden egyes változathoz egyedileg beállítania a készletben lévő tételek számát.
- Ne kövesse nyomon: A készlet nem az értékesítés szerint követhető, manuálisan kell beállítania a hébe-hóba maradt tételeket.
13. Mik azok a keresőszavak?
A keresőszavak azok a szavak listája, amelyek alapján a terméket könnyen megtalálhatja és megjelenítheti a Juglo keresési eredményei között
14. Mi a különbség a teljes leírás, a rövid leírás és a promóciós szöveg között?
Teljes leírás: A teljes leírás az a részletes leírás, amely megjelenik a kirakat termék részleteinek oldalán. A leírás lehet egyszerű szöveg vagy formázott HTML szöveg. Beállíthatja a Teljes leírás mezőben található eszközök segítségével.
Rövid leírás: Ez egy rövid termékleírás, amely megjelenik a kirakat terméklistáján
Promóciós szöveg: Ez a termékkel kapcsolatos információkat tartalmazó hozzáadott blokk, amely a termékoldal jobb felső sarkában jelenik meg. Ez megkönnyíti a felhasználók számára a termék specifikációinak és jellemzőinek áttekintését.
Tábornok
1. Mi az a Juglo?
A Juglo az egyik első e-kereskedelmi piactér, amely lehetővé teszi termékei világszerte történő értékesítését, lehetőséget adva a piaci hiányosság pótlására és a tengerentúli értékesítésre az Egyesült Királyságban, Magyarországon, Lengyelországban és Németországban található teljesítési központjaink révén.
A Juglo hozzáférést biztosít egy megbízható platformhoz, ahol az egyének és a vállalkozások növekedhetnek és fejlődhetnek, miközben tartós kapcsolatokat alakítanak ki az ügyfelekkel és a fogyasztókkal. Ez nemcsak a vállalkozás bővítésének platformjává teszi a Juglót, hanem Pakisztán legkiemelkedőbb piacán is, ahol könnyen eladható.
2. Le vagyok kötve szerződéssel, ha el akarok adni a Juglón?
Nem, senkit nem kötünk a Juglón történő eladásra. Használhatja a Juglót annyira, amennyit csak akar, havi díj nélkül!
3. Korlátozom a termékinformációk egyidejű számát?
Nem, annyi tételt sorolhat fel, amennyit csak akar, és ezt nem számoljuk fel.
4. Eladhatok a saját országomon kívüli felhasználóknak?
Igen, felsorolhat elemeket minden olyan országban, amelyet jelenleg támogatunk.
5. Hogyan kaphatok fizetést az eladott tárgyakért?
Minden szállítótól megköveteljük, hogy adják meg a fiókjuk adatait. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy átutaljuk az Ön pénzét, miután egy tétel megvásárolt.
6. Mennyit számít fel a Juglo eladásonként?
A Juglo nem számít fel jutalékot az Eladótól.
7. Van ügyfélszolgálati csapata?
Igen, hétfőtől péntekig, reggel 9-ig vagyunk elérhetőek. - 17:00 GMT. Kapcsolattartó telefonszámunk: 0330 1233209, vagy itt kapcsolatba léphet velünk .
8. Szükségem van fiókra a Juglo-ban történő vásárláshoz?
Igen a Juglo megrendeléséhez egyszerűen létre kell hoznia egy ingyenes fiókot. Ez csak 2 percet vesz igénybe!
9. Importálhatom-e terméklistáimat az Amazon-ról és az eBay-ről?
Igen, megértjük, hogy sok szállítónk jelenleg a Darazon fog eladni, ezért felvettünk egy olyan funkciót a weboldalunkra, amely lehetővé teszi, hogy könnyedén importálhassa meglévő termékeit a Juglo platformra.
10. Találtam egy hibát a Juglón, vagy ajánlást szeretnék tenni.
Nagyra értékeljük akár a jó, akár a rossz visszajelzéseket, mivel mindig azt keressük, hogyan javíthatnánk vevőink és eladóink élményét. Ha jelenteni akar valamit vagy készíteninéhány javaslatot, akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a cs@juglo.pk címen